قلع و قمع هفت مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه، گفت : هفت مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع و اراضی به حالت سابق اعاده وضعیت شد.

کامران کریمی مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تعداد هفت فقره اجرای حکم قطعی قلع و قمع ساختمان، دیوارکشی و محوطه سازی غیرمجاز در این شهرستان انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای صیانت از عرصه‌های کشاورزی و برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، در این اراضی صورت گرفت ادامه داد: این قلع و قمع‌ها به مساحت بیش از هزار و ۲۰۰ متر مربع و در روستا‌های تابعه دهستان الهیارخانی این شهرستان اجرا شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه با قدردانی از دستگا‌هایی که در انجام حکم قلع و قمع با این مدیریت همکاری داشتند اضافه کرد: با جدیت در راستای پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات در این شهرستان برخورد خواهد داشت.

کریمی با هشدار نسبت به احداث کنندگان بنا در اراضی کشاورزی، تاکید کرد: شهروندان باید نسبت به خرید و فروش ملک‌های بدون مجوز که در اراضی زراعی و باغی احداث شده اند به طور جد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در هفته جاری در ۲ دهستان سراب نیلوفر و الهیارخانی ۱۹ مورد قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز انجام شده است افزود: مردم می‌توانند هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را از طریق تلفن ۱۳۱ به این مدیریت اطلاع دهند تا از سود جویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است جلوگیری شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.