دعوت نمایندگان چهارمحال و بختیاری برای استقبال از رئیس جمهور

نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی از مردم برای استقبال پرشور و باشکوه رئیس جمهور در شهرکرد مرکز استان دعوت کردند.

نمایندگان چهارمحال و بختیاری با دعوت از هم استانی‌ها در شهرستان‌های ۱۲ گانه اعم از مناطق شهری و عشایری بر تکمیل طرح‌ها تاکید کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر گفت: در سفر دوم تکمیل راه آهن، شتاب بخشی سایر زیر ساخت‌های مهم استان، دعوت از زنجیره‌های اقتصادی شرکت‌های زیرمجموعه وزارتخانه‌ها در ایجاد مجموعه‌های پیشخوان در توسعه اشتغال استان و ابلاغ طرح جامع آب استان با دستورات ویژه وزیر نیرو مورد توجه قرار خواهد گرفت.

احمد راستینه با اشاره به اینکه تمرکز سفر دوم بر توسعه اشتغال و تکمیل طرح‌ها است، افزود: همچنین تکمیل مجموعه ۱۵ هزار نفری ورزشی شهرکرد و طرح‌های نیمه تمام ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن هم با اشاره به اینکه تصریح در تحقق مصوبات سفر اول دولت برای ما مورد تاکید است، گفت: تصمیم گیری در مورد تعیین تکلیف و آغار بکار مجتمع پتروشیمی بروجن، آغار بکار سد آقبلاغ و نگاه ویژه دولت برای توسعه زیر ساخت‌های اصلی استان از جمله راه آهن از مطالبت مردم است.

حجت الاسلام جعفری گفت: تزریق امید، نشاط و پویایی در بین مردم چهارمحال و بختیاری با محقق شدن تمام مصوبات دور اول سفر ریاست جمهور است.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، فلارد و خانمیرزا هم گفت: مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری مجموعه مشکلات را از منظر طرح آمایش سرزمین با توجه به مزیت‌ها و کمبود‌ها در جلسه شورای اداری و هم در بازدید‌های میدانی با شخص ریاست جمهور پیگیری می‌کنند.

حسین بامیری از پیگیری مجموع مطالبات در حوزه راه‌های ارتباطی، ورزشگاه ۵ هزاری نفری، دانشکده پرستاری، طرح توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی و کمبود فضا‌های آموزشی و احداث بیمارستان خانمیرزا خبر داد.

قدرت الله حمزه، نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه مردم شریف و بزرگوار استان همچون گذشته با شور و هیجان به استقبال رئیس جهموری می‌روند، گفت: سفر‌های رئیس جمهور برای رفع مشکلات استان موثر است و بسیاری از مشکللات در این سفر‌ها حل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار