اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از اهدای ۵۲۲ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند خبر داد.

رضا طوسی در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند که در حسینیه سپاه بیت المقدس استان کردستان برگزار شد، اظهار کر: از این تعداد جهیزیه ۴۷۰ فقره در بین نوعروسان تحت حمایت این نهاد و ۵۲ فقره نیز در بین نوعروسان خانوار‌های نیازمند با دهک درآمدی یک تا سه که از طرف سپاه بیت المقدس معرفی شده اند اهدا و توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: از این تعداد جهیزیه ۷۰ فقره در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بانه، ۲۲ فقره بیجار، ۱۸ فقره دهگلان، ۲۹ فقره دیواندره، ۲۶ فقره سروآباد، ۷۲ فقره سقز، ۲۲ فقره قروه، ۲۸ فقره کامیاران، ۶۹ فقره مریوان، ۸۶ فقره منطقه یک سنندج و ۲۸ فقره منطقه دو سنندج توزیع می گردد.

وی تصریح کرد: ارزش قیمت کارخانه این جهیزیه‌ها حدود ۴۰ میلیون تومان و هدیه‌ای از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به زوج‌های جوان نیازمند است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه این تعداد جهیزیه در قالب پنج قلم کالای اساسی شامل: یخچال، تلویزیون، لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز بوده، خاطر نشان کرد: با جهیزیه اهدایی امروز تعداد جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان از ابتدای امسال تاکنون به هزار و ۳۵۱ فقره افزایش پیدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.