هدف اصلی دولت آبادی روستا‌ها است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: هدف اصلی دولت آباد شدن روستا‌ها است و امکانات باید در روستا‌ها بیشتر فراهم شود.

انسیه خزعلی در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های زنان تعاونی‌های خرد روستایی و مشاغل خانگی در روستای تشنیز گفت: دولت عنایت ویژه به رشد روستا‌ها دارد تا مسئله بازماندگی از تحصیل در روستا‌ها و عشایر رفع و شرایط فراهم شود تا شاهد ارتقای تحصیلات باشیم.

وی افزود: صندوق‌های خرد یکی از مواردی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه از صندوق خرد این روستا و روستا‌های مجاور پشتیبانی و حمایت می‌کنیم، گفت: سرمایه‌ای در اختیار صندوق خرد روستای تشنیز قرار می‌گیرد.

خزعلی افزود: نداشتن بازارچه فروش محصولات از مشکلات مهم این روستا است که پیگیری می‌شود تا مجوز ایجاد بازارچه فروش صادر شود.


بیشتر بخوانید


وی گفت: برای حمایت از ازدواج جوانان و اشتغال زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار و کارآفرین وام‌هایی در نظرگرفته می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهورهمچنین در بازدید از کارخانه چادر حجاب شهرکرد گفت: برای حمایت از این واحد تولیدی تخصیص تسهیلات پیگیری می‌شود.

خزعلی با بیان اینکه کارخانه حجاب شهرکرد یکی از باکیفیت‌ترین واحد‌های تولیدی در سراسر کشور است، افزود: این کارخانه طرح‌های متنوع چادر تولید می‌کند که از نظر کیفیت و قیمت با محصولات خارجی رقابت می‌کند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در نشست با ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شهرکرد گفت: مسائل رفاهی، توسعه خوابگاه‌ها به ویژه خوابگاه‌های متاهلی پیگیری خواهد شد که بخشی از مسائل شامل شهریه‌ها و حمایت‌های اردو‌ها باید از طریق وزارت علوم صورت گیرد.

در این نشست دانشجویان دغدغه‌های حوزه بانوان و دانشگاه را مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.