دعوت امام جمعه آبادان از شهروندان برای محکوم کردن صهیونیست

حجت‌الاسلام والمسلمین غبیشاوی از شهروندان خواست فردا در مراسم محکوم کردن صهیونیست حضور حداکثری داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت : در ادامه ی استمرار حمایت امت اسلامی ملت بزرگ ایران از مردم مظلوم فلسطین فردا اجتماعی در سراسر کشور برگزار می شود که لازم است مردم با حضور حداکثری جنایات رژیم صهیونیست را محکوم کنند.

او با بیان اینکه بیش از چهل روز است که غزه در حال بمباران است گفت : این به معنای شکست غزه نیست چون از لحاظ نظامی این صهیونیست ها هستن که شکست خوردند و به هدف خود که آزادی اسرای خود از حماس و از بین بردن حماس بود نرسیدند.

او همچنین با تبریک میلاد حضرت زینب س و روز پرستار خواستار برگزاری مراسمی در خور شخصیت آن حضرت شد و گفت : شغل پرستاری دارای اجر مضاعف است به عنوان مثال این روزها در بیمارستان های غزه کادر درمان خصوصا پرستاران شاهد صحنه های تلخی هستن که ما تحمل دیدن آن ها را حتی در تلویزیون نداریم و فشار روحی بالایی را تحمل می‌کنند.

او بر نقش مهم پرستاران از ابتدای انقلاب ،جنگ تحمیلی و کرونا در کشورمان تاکید کرد و گفت : یکی از جبهه های موحدین و ایمان بخش همین پرستاران بودند.

او در خصوص انتخابات نیز با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد و نمایندگان شورای اسلامی فقط نماینده ی شهر نیستن بلکه نماینده ی ملت ایران هستند گفت : تقاضای از هیئت اجرایی و شورای نگهبان این است که هیچ فرد و نامزدی بدون دلیل رد نشودو هیچ فرد بدون صلاحیتی در معرض انتخاب قرار نگیرد.

خطیب جمعه آبادان انتخابات را امر مهمی دانست و خواستار شرکت حداکثری مردم در آن شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.