مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ امشب پایان می‌یابد

مهلت ثبت‌نام آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۳ ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ پایان می‌یابد.

مهلت ثبت‌نام در آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۳ از روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه آغاز شد و پس از تمدید ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ پایان می‌یابد.

داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، تا پایان روز شنبه ۲۷ آبان ماه اقدام به ثبت‌نام کنند و ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که شماره پرونده و کد پیگیری دریافت کنند.

داوطلبان باید در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند و پس از پایان زمان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات و دریافت کد پیگیری، به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ روز جمعه ۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
قاضی ها و استادان دانشگاه باید قابل نقد و قابل درخواست بررسی عملکرد باشند . باید شفافیت نظر سنجی های دولتی رسمی درباره ی قاضی ها و استادان دانشگاه وجود داشته باشد . باید هر دو طرف شکایت نظرشان درباره ی قاضی در سامانه ای ثبت شود . باید نظر دانشجویان درباره استاد در سامانه ای شفاف و مرکزی ثبت شود . باید تا آخرین روز کاری و تا بالاترین درجه قاضی و استاد دانشگاه عمکرد قابل نقد و بررسی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
داریم و ثبت هم میشود.
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
آخر هر نیمسال،دانشجوها ارزیابی اساتید دارند....
آخرین اخبار