دهقان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین وضعیت پیگیری مطالبات ارزی از بحرین و کره‌جنوبی

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: از سال ۱۴۰۱ تا اوایل ۱۴۰۲ هفت لایحه را تقدیم مجلس کردیم تا برای اقامه دعوی مطالبات ارزی از کشور‌های دیگر اجازه بگیریم.

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور درباره مطالبات ارزی ایران از برخی کشورها گفت: از سال ۱۴۰۱ تا اوایل ۱۴۰۲ هفت لایحه را تقدیم مجلس کرده‌ایم تا برای اقامه دعوی و ارجاع به داوری مطالباتمان از کشور‌های دیگر اجازه بگیریم و منتظریم مجلس بعد از برنامه هفتم تصویب این لوایح را تسریع کند.

 معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: چند مکاتبه هم با رئیس مجلس داشتیم تا این اقدام به سرعت پیش رود و بتوانیم طبق قانون موضوع را به داوری ارجاع دهیم و دعاوی ما انجام شود.

وی درباره کشور‌هایی که هنوز بدهی کشورمان را وصول نکرده‌اند، گفت: بحرین، کره‌جنوبی و برخی دیگر از کشور‌ها در این لیست حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
آقایان وزیران مراکز تولیدی موبایل و لپ تاپ در نزدیکی مرزهای ایران و در کشورهای همسایه را با شراکت ایران به موازات داخل کشور دنبال کنید.

آقایان وزیران کار و ارتباطات کار تولید موبایل و لپ تاپ را در وزارت خانه خودتان دنبال کنید و منتظر وزارت صمت و نفت و... نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
اینکه پول های به ارز کره جنوبی ایران را از کره خارج کرده و به دلار و بعد به یورو در اروپا ذخیره کنید ممکن است از افت پول کره ای ایران جلوگیری کند ولی باز دوباره شد دلار و یورو ! شما عشق اروپایید ! یا اصلا از همون کره جنس می خریدید که معلومه کره تحت فشار است که به شما جنس ندهد یا به پول چین و روسیه تبدیل می کردید که بازم اجازش نبوده ! اخرش باج میدید به اروپا و آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
کره چیرو دقیقا بده مابه تفاوت چی . مرگ بر آمریکا . دارید با دست ایران جایگاه دلار و یورو را مستحکم می کنید ؟! پول ایران در کره را کالای کره ای می اوردید ؟ دلار و یورو می خواستید نفت به امریکا و اروپا می فروختید ... پول کره ای ایران چرا باید بلوکه می شد از روی بی خردی و ضعف مدیران کشوری شیخ عبا ایتالیایی ؟! محاکمه کنید از مسئولان خائن را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
خخخ دولت ما میتوانیم هنوز نتونسته پولش رو از کره جنوبی بگیره.
اما اوایل می گفت دولت روحانی نمی توانست و ما دوهفته ای پولمون رو می گیریم.
چرا وقتی نمی توانید اصرار دارید که دروغ بگید.
آخرین اخبار