آغاز اعطای تسهیلات اشتغالزا ویژه جوانان

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز اعطای تسهیلات اشتغالزا ویژه جوانان استان خبر داد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : به استناد قرارداد بین وزارت ورزش و جوانان و بانک قرض‌الحسنه رسالت، تسهیلات چهار درصد ویژه جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال پرداخت می‌گردد.

منوچهر حاتمی افزود: این تسهیلات با هدف حمایت از تولید و اشتغال و ایجاد شغل برای جوانان در قالب الگوی تعالی اجتماعی و با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت طی تفاهم نامه این بانک و وزارت ورزش و جوانان به جوانان پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: طی وبیناری و با حضور مسئولان این بانک و وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی آغاز اعطای این تسهیلات به جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال بومی هر منطقه آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآور شد: جوانان می‌توانند برای تشکیل پرونده به معاونت امور جوانان استان کرمانشاه واقع در ساختمان شهید سلیمانی این اداره کل واقع در بلوار گلریزان، خیابان خرم مراجعه کنند.

حاتمی گفت: متقاضیان پس از تشکیل پرونده برای قرار گیری در هسته‌های کارآفرینی به بانک مربوطه معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه جوانان متقاضی باید بومی استان و در بازه سنی ۱۸ الی ۳۵ سال باشند ادامه داد: دریافت این تسهیلات برای شاغلان نهاد‌های عمومی و دستگاه‌های دولتی و افرادی که پیش از این وام حمایتی دریافت کرده اند و تاکنون آن را تسویه نکرده اند امکان پذیر نیست .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.