حوادث غزه نمایشگاه رسوایی غرب است

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: تحولات کنونی غزه، نمایشگاهی از رسوایی غرب در میدان افکار عمومی جهان است.

حجت الاسلام سیدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در اجتماع مردم یزد در حمایت از کودکان غزه که در حسینه امیرچقماق برگزار شد، گفت: ما هر سال در روز پرستار به مراکز درمانی رفته و این روز را به آنان تبریک می‌گفتیم، اما شهادت بیش از ۲۰۰ پرستار و قصه غمبار و جانگاه غزه اجازه این کار را نمی‌دهد و این فاجعه را به پرستاران تسلیت می‌گوییم.

او افزود: بیش از ۱۲۰ موسسه بهداشتی در غزه تخریب شده، ده‌ها نفر از پزشکان و کادر درمان به شهادت رسیده و بیش از ۱۸ بیمارستان از کار افتاده است.

امام جمعه بخش مرکزی با تأکید بر اینکه تنها ملت و دولتی که به صورت یکپارچه به حمایت قاطع از مظلومان غزه می‌پردازند، جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: اجتماعات وسیعی در سراسر جهان صورت می‌گیرد، اما این اجتماعات بدون حمایت دولت‌ها بوده و گاهی در برابر این تجمع‌ها می‌ایستند.

او برنده قطعی این جنگ را ملت فلسطین عنوان کرد و اظهار داشت: قرآن، روایت‌ها و تاریخ ثابت می‌کند که پیروزی نهایی از آن مظلومان است و کشتار وحشیانه ملت عراق و افغانستان به وسیله آمریکایی‌ها را فراموش نمی‌کنیم، اما این اراده ملی در عراق و افغانستان بود که به پیروزی رسید.

مدرسی با اشاره به تکرار این جنایت‌ها در سوریه و یمن تصریح کرد: ملت‌های مظلوم همواره بر ظالمان چیره شده و این وعده الهی است که پیشگویی رهبر معظم انقلاب نیز به شمار می‌آید.

او تحولات کنونی در غزه را نمایشگاه رسوایی غرب در میدان افکار عمومی دنیا توصیف کرد و گفت: حماس گروه منتخب ملت فلسطین است، ولی دنیای مستکبر با ارابه جنگی بر روی این دموکراسی بمب می‌ریزد تا آنان را از پای دربیاورد.

امام جمعه بخش مرکزی خاطرنشان ساخت: جریان کنونی غزه تاریخی نیست بلکه تاریخ ساز است و جنگ بین حق و باطل محسوب می‌شود و بیش از پنج هزار کودک شهید در غزه هم تاریخ ساز شده و جهانیان به احترام آنان ایستاده اند.

مدرسی ادامه داد: هر که در فرانسه به رژیم صهیونیستی توهین کند، هزاران یورو جریمه می‌شود و دانشجویان در آمریکا به دلیل حمایت از غزه از دانشگاه اخراج می‌شوند.

او در پایان تأکید کرد که این اراده ملی و مردمی است که در غزه به پیروزی می‌رسد و بر ارابه جنگی و لبه تمدن منحط فرهنگ غربی چیره می‌شود.

برچسب ها: کودکان غزه ، رسوایی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار