نظارت دامپزشکی قزوین بر کشتارگاه‌های طیور

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، نظارت بر روند اجرای الزامات بهداشتی و قرنطینه‌ای در کشتارگاه‌های صنعتی طیور انجام شد.

وحید ابراهیم نژاد حمیدی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و نظارت بر روند اجرای الزامات بهداشتی و قرنطینه‌ای در کشتارگاه‌های صنعتی طیور، بازدید مشترک اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور و اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان قزوین از کشتارگاه‌های صنعتی طیور، انجام شد.

وی افزود: در این بازدید بر اجرای اقدامات کنترلی و بهداشتی، از جمله ضدعفونی خودرو‌ها و قفس‌های حمل طیور زنده در بدو ورود خودرو‌ها و همچنین خروج از کشتارگاه، کنترل مجوز‌های حمل بهداشتی خودرو‌های طیور زنده، بازرسی بهداشتی قبل و پس از کشتار و رعایت کامل الزامات بهداشتی پرسنل شاغل در کشتارگاه تاکید شد.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: با توجه به تردد مستمر طیور زنده در کشتارگاه‌های صنعتی طیور، رعایت الزامات بهداشتی و قرنطینه‌ای در مبادی ورود و کشتار طیور در پیشگیری از وقوع بیماری نقش بسزایی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار