فرمانده سپاه استان زنجان:

رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن دستورهای بین‌المللی بیمارستان‌های غزه را بمباران می‌کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن دستورهای بین‌المللی بیمارستانها، کادر درمان، پزشکان و پرستاران را مورد هدف قرار داده و بمباران می‌کند، گفت: هدف قراردادن مراکز درمانی قطعا محکوم است.

سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در رزمایش "جهادگران فاطمی سه" با اشاره به اینکه نیاز امروز کشور تفکر جهادی است، گفت: جهادگران امروز همانند دوران دفاع مقدس فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد فعالیت گسترده جهادگران در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار داشت: بسیجیان در صحنه‌های فرهنگی، موثرترین و معنوی‌ترین برنامه‌های فرهنگی را اجرا کرده‌اند و در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، پیروز میدان بودند و فتنه‌های آنان را ختثی کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار برای کشور نقش پر رنگی دارند، تصریح کرد: در صحنه عمرانی، آبادانی و سازندگی، پروژه‌های بسیار مهمی در کشور توسط بسیج اجرا و نیز در اقتصاد مقاومتی به معنویات رهبری عمل شده است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در سازندگی و محرومیت زدایی، سالانه هزاران پروژه به ویژه در مناطق محروم اجرا می‌شود، عنوان کرد: بسیجیان مخلص خدا تابلوی زیبایی از خود به نمایش گذاشته‌اند، به گونه‌ای که در کمک به وزارت بهداشت در قطع زنجیره کرونا جزء مدافعان صف اول مقابله با این ویروس بودند.

سردار کرمی با اشاره به هفته بسیج و تاکید فراوان امام راحل به تشکیل این نهاد ارزشی افزود: امام راحل با تشکیل بسیج عمومی، همه مردم را برای مدیریت و اداره کشور مشارکت دادند و خوشبختانه کارنامه بسیج در همه صحنه‌ها درخشان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان بیان کرد: امام راحل ۲ بار دست بسیجیان را بوسیدند و به همه مسئولان برای تقویت بسیج سفارش کردند همچنین طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بسیج ذخیره الهی است.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ ترکیبی هستیم و در همه صحنه‌ها جهاد است گفت: جهادگران از اقشار مختلف در همه صحنه‌های محرومیت زدایی، عمرانی، سازندگی و کمک مومنانه مثل دوران دفاع مقدس به طور شبانه روز و خالصانه همچون فاتحان خرمشهر مجاهدت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.