حمایت از تولیدات فیلم اولی‌ها در چهارمحال و بختیاری

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان حمایت از تولید آثار فیلم اولی‌ها در استان منتشر شد.

احسان قائدی اظهار داشت: این فراخوان با هدف حمایت از استعداد‌های جوان در حوزه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از تولیدات فیلم اولی‌ها منتشر شده است.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های هنری مختلف استعداد‌های درخشانی دارد که باید برای رشد و شکوفایی این استعداد‌های درخشان با همکاری دیگر سازمان‌ها تلاش کنیم از این رو این فراخوان با همکاری انجمن سینمایی جوان شهرکرد برگزار می‌شود.

قائدی اضافه کرد: هنرمندان فیلم‌ساز فیلم اولی می‌توانند طرح یا فیلم‌نامه خود را در بخش‌های مستند، داستانی و انیمیشن به حوزه هنری ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: از آثار ارائه شده در صورت تایید نهایی حمایت تولید خواهد شد و پس از تولید با شرکت در جشنواره‌های مختلف فیلم در دوشنبه‌های با طعم فیلم حوزه هنری نمایش و نقد بررسی می‌شود.

قائدی گفت: علاقمندان به ساخت فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن می‌توانند فیلم یا فیلم‌نامه خود را تا پایان آذرماه ۱۴۰۲، به نشانی حوزه هنری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲ ارسال کنند.

وی ادامه داد: فیلم سازان جوان برای دریافت اطلاعات بیشتر این فراخوان می‌توانند با شماره تماس ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار