۱۰ دوربین نظارتی در محورهای چهارمحال و بختیاری نصب می‌شود

معاون فنی ساخت و توسعه راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون موفق به دریافت مجوز نصب دوربین در سه محور کوهرنگ- فارسان، شهرکرد- اردل و شهرکرد- اصفهان (ابتدای تونل رخ) شده‌ایم و ما بقی مجوز‌ها در مراحل بعدی دریافت می‌شود.

سید مهدی مرتضوی‌زاده معاون فنی ساخت و توسعه راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مجوز نصب و راه‌اندازی۱۰ دوربین نظارتی تا پایان امسال صادر خواهد شد، گفت: تا کنون موفق به دریافت مجوز نصب دوربین در سه محور کوهرنگ- فارسان، شهرکرد- اردل و شهرکرد- اصفهان (ابتدای تونل رخ) شده‌ایم و ما بقی مجوز‌ها در مراحل بعدی دریافت می‌شود.

معاون فنی ساخت و توسعه راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: به دلیل قدیمی بودن دوربین‌های نظارتی و کیفیت نامناسب تصویرشان ۱۲ دوربین جدید جایگزین دوربین‌های قدیمی خواهد شد که این تغییر بیشتر در شهرستان لردگان، گردنه گوشنگلی، گردنه بره مرده، روستای بارده و شهرستان سامان خواهد بود.

وی در پایان گفت: هزینه خرید و نصب این ۱۵ دوربین جدید ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برآورد قیمت شده است و هزینه ۷ محور دیگر بعد از دریافت مجوز تامین اعتبار می‌شود.


بیشتر بخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار