عوامل نزاع دسته جمعی اخیر در جعفرآباد مغان دستگیر شدند

رییس دادگاه عمومی جعفرآباد مغان گفت: عوامل نزاع دسته جمعی اخیر جعفرآباد مغان توسط ضابطین دستگاه قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.

نادر مهدی‌پور با بیان اینکه امنیت و آسایش مردم در اولویت دستگاه قضائی قرار دارد، اظهار کرد: درگیری نزاع دسته جمعی در مرکز شهر حوادث تلخی بودند که طی روز‌های اخیر در جعفرآباد اتفاق افتاد.

او تصریح کرد: متأسفانه خبر‌های این حوادث زشت و ناخوشایند به سرعت در بین اهالی پخش شد که بازتاب‌های منفی بسیار زیادی داشت و حس ناامنی را به شهروندان القا می‌کرد.

رئیس دادگاه عمومی جعفرآباد مغان بیان کرد: بر این اساس به ضابطین دستگاه قضائی دستور داده شد تا شناسایی و دستگیر این مخلان نظم و امنیت را در دستور کار قرار دهند.

مهدی‌پور با بیان اینکه ضابطین دستگاه قضائی با جدیت تمام این افراد که آسایش شهروندان را برهم زده بودند، دستگیر و روانه زندان کردند، گفت: دستگاه قضائی با مخلان امنیت به شدت برخورد خواهند کرد و هیچ‌گونه مماشاتی با برهم زنندگان آسایش مردم نخواهیم نداشت.

او برخورد دستگاه قضائی با چنین افرادی را سخت و عبرت‌آموز عنوان کرد و خاطرنشان کرد: آسایش مردم و نظم و امنیت عمومی جامع خط قرمز ما است و به شدت با مخلان امنیت جامعه برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار