پیشرفت ۹۶ درصدی تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی سمنان

استاندار سمنان گفت: تقاطع غیر همسطح ورودی شهرک صنعتی سمنان بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سیدمحمدرضا هاشمی در بازدید از این طرح عمرانی با اشاره به آغاز اجرای آن از سال ۸۵ گفت : در این مدت این طرح به نتیجه نرسیده بود ولی در سفر رئیس جمهور به استان سمنتان اعتبار خوبی برای اجرای آن در نظر گرفته شد و امیدواریم تا دهه فجر به بهره برداری برسد .

وی افزود : سردر ورودی شهرک صنعتی سمنان هم از دیگر پروژه‌های در حال اجرا است که امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

باقری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان هم گفت: شهرک صنعتی سمنان بالغ بر دو هزار هکتار وسعت دارد و بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه در آن فعال هستند .

وی ساخت سر در ورودی شهرک صنعتی سمنان را برای کنترل و تامین امنیت این محل ضروری دانست و گفت : برای اجرای این طرح تاکنون هفت میلیارد تومان هزینه شده و نیاز به شش میلیارد تومان اعتبار دیگر دارد تا به بهره برداری برسد  

به گفته وی ، اصلاح جداول، طراحی و نصب باسکول و احداث ۲۴ واحدکارگاهی دانش بنیان هم از دیگر اقداماتی است که در این شهرک در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.