رییس بسیج سازندگی سمنان:

موفقیت‌های مقاومت از تفکر بسیج است

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: موفقیت‌های مقاومت نشات گرفته از تفکر و روحیه بسیج است و بسیجیان در تمام عرصه‌ها نقش سازنده دارند.

مهدی کاشفی رییس سازمان بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران استان سمنان گفت: امروز آنچه از پیروزی‌ها در جبهه مقاومت شاهد هستیم از نور تفکر بسیج است، تفکر بسیج یعنی دفاع مستمر از مظلوم و تمام مولفه‌های بشری و انسانی و حمایت از ایثار و فداکاری.

وی با بیان اینکه کار بسیج پای کارآوردن ظرفیت های مردمی برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان است، اظهار داشت: بسیج پاره تن مردم، از مردم، با مردم و برای مردم است و این‌ تعریفی است که رهبر معظم انقلاب از بسیج داشته‌اند و بسیج باید به این نحو معرفی شود.

کاشفی با بیان اینکه بسیج یک مولفه بی‌مرز است که نتایج آن در همه عرصه‌ها دیده می‌شود، افزود: بسیج مکتبی‌ترین نیروی جهادی و پرمخاطب‌ترین نهاد است که در عرصه‌های مختلف حاضر شده و ماموریت انجام می‌دهد.

وی گفت: از آغاز پویش جمع آوری کمک برای مردم مظلوم غزه تاکنون پنج میلیارد ریال به صورت نقدی جمع آوری شده است.

وی افزود: این کمک ها به همت مردم خیر و نیک اندیش استان سمنان اهدا شد و کار جمع آوری آن نیز توسط گروه های جهادی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در شهرستان ها انجام شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه پویش جمع آوری کمک برای مردم مظلوم غزه ادامه‌دار خواهد بود، تصریح کرد: مردم مردم نوع‌دوست و خیر می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۵۷۳۹۹۸ به نام مجمع جهادی استان سمنان واریز کنند.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از تهیه و توزیع ۹۵ سری جهیزیه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) در بین نوعروسان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد.

کاشفی با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و گاز است، افزود: ارزش هر سری جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ میلیارد ریال ارزش مجموع جهیزیه های توزیع شده است که به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان تهیه شد، اظهار داشت: هفته گذشته نیز ۱۸ سری جهیزیه و اقلام ضروری زندگی در بین مردم سیل‌زده بخش کالپوش از شهرستان میامی توزیع شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: هدف از توزیع این جهیزیه ها کمک به نوعروسان نیازمند برای شروع زندگی و ترویج سبک زندگی ساده و اسلامی است. با هدف حمایت از کالاهای داخلی، همه اقلام این جهیزیه ها ساخت کارخانه‌های داخلی و باکیفیت بود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: طی هفته بسیج نیز تعداد زیادی بسته معیشتی در بین نیازمندان استان در حال توزیع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار