ایجاد ۶۶۵ فرصت شغلی از محل تسهیلات مشاغل خانگی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ایجاد ۶۶۵ فرصت شغلی از محل تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت : از این تعداد فرصت شغلی ۶۶۲ مورد آن به صورت مستقل بوده است.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : از محل تسهیلات مشاغل خانگی برای استان کرمانشاه امسال ۶۵۰ میلیارد ریال تصویب شده بود در حالی که تاکنون ۷۱۰ میلیارد ریال پرداخت کرده ایم.

وی اظهار کرد: بانک رفاه با پرداخت ۱۱۱ میلیارد ریال ۹۸ درصد سهمیه تعیین شده را جذب کرده، بانک توسعه تعاون به میزان ۱۱۷ میلیارد ریال ۶۷ درصد، بانک ملی ۲۶۱ میلیارد ریال به میزان ۶۳ درصد بیشترین درصد جذب را داشته اند و بانک قرض الحسنه مهر با ۶۲ درصد، بانک ملت ۳۶ درصد، بانک صادرات ۲۳ درصد، بانک تجارت ۱۷ درصد و پست بانک هشت درصد جذب نموده اند.

وی به عملکرد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: تعداد کل تعهد اشتغال استان در سال جاری ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی است که بر اساس داده‌های سامانه ملی رصد تاکنون ۲۵ هزار و ۷۱۱ فرصت شغلی آن به میزان ۷۴ درصد ثبت شده است.

احمدی بیان کرد: بیشترین اشتغال به ترتیب توسط دستگاه‌های اجرایی؛ صنعت، معدن و تجارت با هشت هزار و ۲۸۹ فرصت شغلی، کمیته امداد با سه هزار و ۳۵۶ و جهاد کشاورزی با سه هزار و ۱۴۶ ایجاد شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار