بسیج برای خدمت به مردم است

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان گفت: این بسیج برای خدمت به مردم است، دل و ذهن بسیجیان برای حل مشکلات مردم و جامعه در حرکت است.

 محمدرضا نخعی  بیان کرد: با صدور فرمان تاریخی امام راحل در پنجم آذرماه سال ۵۸ برگ زرینی در تاریخ این مرزوبوم شد، به دستور امام خمینی (ره) تشکیل بسیج مستضعفین باعث شد تا نهال نوپای انقلاب به درختی تنومندی که امروزه می‌بینیم تبدیل شود.
 
وی ادامه داد: این بسیج برای خدمت به مردم است، دل و ذهن بسیجیان برای حل مشکلات مردم و جامعه در حرکت است بسیج همواره در تمام ادوار در زمان بروز مشکلات حلال آن مشکل بوده است و جان‌برکف با تمام وجود همواره به فکر خدمت به خلق‌الله بوده‌اند.
 
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: بسیج خدمتگزار ملت است و با شور اشتیاق زیاد در هر لحظه آماده خدمت‌رسانی به همنوعان خود است این وظیفه بسیج است که هرچه در توان دارند برای حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گیرد.
 
وی افزود: در سیستان و بلوچستان به‌خصوص در زاهدان شهر وحدت اسلامی خواهران و برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر اجتماع بزرگی از بسیجیان را خلق کرده‌اند که با آگاهی، بینش، تفکر، ایمان، شوروشوق در راه پیشرفت کشور و بهبود مشکلات جامعه قدم برمی‌دارند.
 
نخعی تشریح کرد: بسیج بزرگ‌ترین ضرورت و مصلحت برای کشور است بعد از انقلاب اسلامی به‌خصوص در زمان جنگ شاهد دلاوری‌های بسیاری از بسیجیان بودیم و این رشادت‌ها و فداکاری‌ها همچنان نیز ادامه دارد.
 
وی اذعان کرد: این همت بلند بسیجیان معادلات جهانیان را برهم زده است این دشمن و استکبار جهانی قادر نیست اهداف پلید خود را محقق کند به هر ریسمانی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی چنگ می‌زند که با هوشیاری و بیداری مردم و بسیجیان هیچگاه موفق نمی‌شود.
 
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان مطرح کرد: بسیج در عرصه‌های مختلفی همواره پیش‌گام بوده است به‌خصوص در زمینه سازندگی و آبادانی کشور تلاش‌های بی‌وقفه‌ای کرده است در سیستان و بلوچستان نیز به همت بسیج اتفاقات بسیار مطلوبی رخ‌داده است و این امید را داریم که شاهد اتفاقات بهتری در آینده باشیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که این نیروهای بسیجی از دل مساجد و محلات بیرون می‌آیند جوانی که از مسجد برای خدمت به مردم خودش سربلند می‌کند دشمنان هیچگاه با خدعه و فریب‌های خود نمی‌توانند او را از آرمان‌های دینی دور و از انقلاب اسلامی جدا کنند.

برچسب ها: بسیج سپاه ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار