پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد به ۵۸ درصد رسید

پیشرفت فیزیکی فاز نخست بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد با تلاش شبانه روزی طی چند ماهه گذشته به ۸۵ درصد رسید.

طی بازدید میدانی از پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد با حضور معاون وزیر بهداشت و شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشت و درمانی کشور و فرماندار ویژه مهاباد، آخرین وضعیت روند احداث آن مورد بررسی قرار گرفت.

ابراهیم نیک دل معاون وزیر بهداشت و شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشت و درمانی کشور در این بازدید گفت: احداث بیمارستان ۳۵۰ تختوابی مهاباد هم اکنون در ۲ شیفت کاری و با حضور بالغ بر ۱۵۰ نیرو در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه نسبت به چهار سال گذشته قابل مقایسه نیست و در طول سه ماهه گذشته به اندازه کل سال‌های قبل پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون وزیر بهداشت و شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشت و درمانی کشور بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام اسکلت سازه تا پایان خردادماه سال آینده به اتمام رسیده و پس از آن وارد مرحله تکمیلی خواهیم شد.

نیک دل افزود: با ورود به مرحله تکمیل پروژه نیاز به اعتبارات بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد ریال هستیم که تلاش می‌کنیم به موقع تامین و پروژه طی موعد مقرر افتتاح شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در حاشیه این بازدید گفت: پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختوابی جز ضروریات شهرستان در حوزه درمان بوده که انتظار داریم اعتبار مورد نیاز آن به موقع تامین شود.

وی اضافه کرد: طی چند ماهه گذشته پیمانکار با تمام توان و به صورت ۲ شیفت فعال بوده و امیدواریم این روند تا زمانی که شرایط آب و هوایی امکان داشته باشد، ادامه یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.