بهسازی روستا‌های خوزستان به ۶۸ درصد رسیده است

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت در ۶۸ درصد روستا‌های استان انجام شده است.

 غلامرضا صالحی امروز  در حاشیه بازدید از روستا‌های شهرستان‌های باوی، اهواز و کارون گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاخص برخورداری روستا‌های خوزستان در سال آینده به بالای ۷۰ درصد خواهد رسید.

او افزود: در برخی روستا‌های استان مشکل تامین زمین برای ساخت مسکن وجود دارد که با بازنگری طرح هادی این روستا‌ها در سال ۱۴۰۳ زمین مورد نیاز مردم نیز تخصیص داده خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته برای بهسازی روستا‌های خوزستان اختصاص یافت که ۱۰۰ در صد این‌مبلغ در استان جذب شد همچنین ۳۰۰ میلیارد ریال قیر رایگان به استان تخصیص یافت که باعث تحول خوبی در زمینه روکش آسفالت روستا‌های خوزستان شد.

آقای صالحی  با بیان اینکه اقدامات خوبی در بخش عمران و آبادانی روستا‌های استان انجام شده است،   گفت: در سال گذشته از ۲ هزار و ۲۲۴ روستای بالای ۲۰ خانوار استان ۸۵۰ روستا اعتبار بهسازی دریافت کردند.

 رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برای بازدید از مناطق دچار آبگرفتگی شهر بندر امام (ره) از توابع شهرستان ماهشهر و بررسی پروژه‌های مسکن‌سازی این دستگاه از روز گذشته وارد خوزستان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.