رئیس سازمان انرژی اتمی:

بین حامیان و منتقدان رژیم صهیونیستی در شورای حکام انشقاق شکل گرفته است

اسلامی گفت: جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحت تاثیر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قرار داشت و بین حامیان و منتقدان این رژیم در شورا انشقاق شکل گرفته است.

محمد اسلامی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در ارتباط با تحولات اخیر، اظهار کرد: سازمان‌های بین‌المللی، بار دیگر استاندارد دوگانه‌ای را در جنگ غزه در پیش گرفتند؛ موضوع تهدید وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی برای استفاده از سلاح هسته‌ای علیه غزه و سخنرانی نتانیاهو با همین محور علیه ایران را در نامه‌ای به مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یادآور شدم، اما او (گروسی) در گزارش خود به این موضوع نپرداخت.

وی افزود: کشور‌های مختلف در بیانیه‌های خود به صراحت به این مسئله اشاره کردند و جلسه شورا تحت تاثیر جنگ غزه و جنایات رژیم اشغالگر در غزه قرار داشت که این موضع‌گیری کنونی کشور‌های عربی تاکنون در تاریخ شورای حکام آژانس سابقه نداشته است.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: غیر از آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان که در هر صورت حامی رژیم صهیونیستی هستند، بقیه کشور‌ها از آن‌ها تبعیت نکردند. انتظار داریم در جمع بندی به این موضوع اشاره شود تا فشار سیاسی به این رژیم اشغالگر وارد شود.

اسلامی تاکید کرد: در شرایطی هستیم که فشار سنگین به ایران می‌آورند که تمام اتهامات ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی است. به صراحت اعلام کردم که رژیم صهیونیستی نه عضو پادمان و نه عضو ان‌پی‌تی است. متاسفانه آژانس هم ادبیات رژیم صهیونیستی را به کار می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
تا ادبیاتشان درست نشد عضویت را به تعویق بیندازید
۱۱:۴۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
تا ادبیاتشان درست نشد عضویت را به تعویق بیندازید
تا ادبیاتشان درست نشد عضویت را به تعویق بیندازید
تا ادبیاتشان درست نشد عضویت را به تعویق بیندازید
آخرین اخبار