گلایه شهروندان از کمبود گاز مایع و مشکل ساز شدن آن در آستانه فصل زمستان

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از کمبود گاز مایع خبر دادند و از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

به فصل سرد زمستان نزدیک می‌شویم و فراهم کردن وسایل گرمایشی که نیازمند گاز مایع است اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ در فصل زمستان اغلب مصرف گاز مایع افزایش می‌یابد و گاهی اوقات این موضوع موجب می‌شود تا مردم با کمبود این سوخت مواجه شوند. اکنون در برخی از نقاط کشورمان با کمبود سیلندر گاز مایع مواجه شدند.
 شهروندخبرنگار‌های ما از نقاط مختلف کشور با ارسال پیام‌هایی از کمبود گاز مایع خبر دادند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

 سلام و عرض ادب و احترام اخیرا کمبود سیلندر گاز مایع در شهر شیراز موجبات ناراحتی و نارضایتی مردم شده است. خواهشمند است در این راستا گزارشی تهیه کنید. پیشاپیش از بذل توجه شما سپاسگزارم.


با سلام و خسته نباشید خواهش می‌کنم موضوع گاز مایع را مشخص کنید. در گذشته بصورت سهمیه بندی و کمیاب بود. هم قیمت آن بالا بود و حتی خیلی از مراکز پخش بسته هستند و اگر هم باشد کپسول آزاد به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. الان مناطقی مثل ما که گاز نداریم واقعا خیلی مشکل است. الان هم که هوا بسیار سرد شده است. لطفا رسیدگی کنید.


سلام الان من نصاب ایزوگام هستم با آزاد شدن رایانه ای گاز مایع کپسول دیگر قدرت خرید آن را ندارم و الان من بیکار هستم خواهش می‌کنم در را بطه با این موضوع چاره اندیشی شود.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مقصود نصیرزاده
۰۸:۱۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
معلوم نیست از کجا قیمت یک کپسول گاز مایع را چگونه 3500000 ریال مصوب کرده اند
آخرین اخبار