ایمن سازی هفت جاده پرتصادف آذربایجان‌غربی در سریع‌ترین زمان

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: باید ایمن سازی و اصلاح هفت محور مواصلاتی حادثه خیز در استان در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی آذربایجان غربی با اشاره به وجود هفت محور مواصلاتی حادثه خیز در استان گفت: باید ایمن سازی و اصلاح این محور‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

ناصر عتباتی جاده ارومیه به شهر جدید گلمان یکی از این محورهای حادثه خیز استان عنوانن کرد و گفت: این جاده باید ضمن اصلاح و ایمن سازی جاده، روشنایی آن نیز تامین شود.

وی با اشاره به لزوم نصب نیوجرسی در گردنه قوشچی محور ارومیه - سلماس اضافه کرد: اصلاح و ایمن سازی بلوار بسیج (ورودی ارومیه از سمت سلماس) و بلوار شهید فعال (ورودی ارومیه از سمت مهاباد) در مرکز استان نیز باید در دستور کار جدی نهاد‌های مسوول باشد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: جاده ماکو از سه راه ایواغلی تا منطقه آزاد، قسمتی از جاده تکاب و جاده خوی – مرز رازی هم باید اصلاح و ایمن سازی شود تا زمینه کاهش تصادفات را فراهم کنیم.

عتباتی اظهار کرد: یکی از موضوعات و مشکلات مهم آذربایجان غربی، تصادفات درون شهری و برون شهری جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی حادثه خیز است که باید تدابیر کاربردی و عملی در خصوص آن‌ها اتخاذ شود.

وی گفت: تصادفات و حوادث ناگوار به علل مختلف باید تدبیر شده و به حداقل‌ترین میزان خود برسند.

وی افزود: شورای دستگاه‌های نظارتی در جهت کمک به مدیران برای تامین اعتبار و منابع مالی مورد نیاز اقدامات فوری را در دستور کار خود قرار داده است.

در سال جاری بیش از ۴۰۰ نفر در جاده‌های آذربایجان غربی بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند که سهم این هفت محور بیشترین میزان از کل تصادفات و تلفات جاده‌ای بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.