واکنش آملی‌لاریجانی به اظهارات مسئول سیاست خارجی اروپا

آیت‌الله آملی‌لاریجانی گفت: حمایت‌های غرب از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، رفتار دوگانه در برابر حقوق بشر را ظاهر ساخت.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و مقاومت مردم مظلوم غزه گفت: امروز بیش از یک و نیم ماه از حماسه‌ای که در طوفان الاقصی ظهور پیدا کرد، می‌گذرد و متاسفانه ملت مظلوم غزه تحت شدید‌ترین حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: جنایات این رژیم از حد تصور خارج است و کمترین معیار‌های اخلاقی، ارزش‌های انسانی و حقوق بشر رعایت نمی‌شود. غزه به صحنه امتحان برای کشور‌های مدعی حقوق بشر تبدیل شده است که چگونه حقوق بشر را به عنوان یک ابزار دوگانه مورد استفاده قرار می‌دهد.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به اظهارات مسئول سیاست خارجی اروپا گفت: عجیب است که مسئول سیاست خارجی اروپا در مواجهه با پرسش پیرامون جنایات جنگی رژیم صهیونیستی اظهار می‌دارد که من حقوقدان نیستم که قضاوت کنم، اما وقتی با سوال دیگری مواجه می‌شود، دفاع حماس را جنایت جنگی می‌خواند.

وی با تاکید بر مفتضح شدن رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان، با قدردانی از مقاومت حماس و مردم مظلوم غزه تاکید کرد: یک ملت مظلوم با تمام کمبود‌ها مقابل یک کشور مسلح و مورد حمایت آمریکایی‌ها و اروپایی ها، توانسته مقاومت کند و مهم‌تر اینکه حقانیت و مشروعیت دفاع مظلوم را ترویج کرده است به گونه‌ای که امروز سران رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند که اگر ما حماس را هم از بین ببریم ایدئولوژی حماس و اندیشه مقاومت از بین نخواهد رفت.

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شکست تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای ارائه چهره‌ای معقول و انسانی از خود گفت: مطمئنیم که مردم مظلوم فلسطین، پیروز صحنه‌اند و ما به نصرت الهی اطمینان داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۵:۰۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
سلام مخصوص خدمت اکبرآقا برسونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
از اکبر طبری چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
این خودش رفیق اکبری ....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
مثل حمایت شما از آقای طبری.واقعا متاسفم برای شماها که هنوز در انزار عمومی ظاهر میشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
شما..؟؟!!

صبح بخیر..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
دو کلام از رفیق گرمابه و گلستان اکبر طبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
بیخیال چه کاره ای اظهار نظر می کنی
آخرین اخبار