درخواست بن غفیر از نتانیاهو برای ادامه حملات به حماس

بن غفیر در واکنش به نقض آتش بس امروز از نتانیاهو خواست تا جنگ علیه حماس را ادامه دهد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که «ایتمار بن غفیر» وزیر امنیت داخلی راست افراطی رژیم صهیونیستی «پس از نقض آتش بس توسط نظامیان صهیونیست» خواستار بازگشت دوباره به جنگ و نابودی حماس شد.

بن غفیر ضمن درخواست از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ادامه حمله به حماس گفت: «ما نباید منتظر کشته شدن سربازانمان باشیم. ما باید به هدف اصلی جنگ ... نابودی کامل حماس بازگردیم.»

منابع خبری صبح امروز اعلام کردند که تعدادی از نظامیان صهیونیست که قصد پیشروی در یکی از محور‌های غزه را داشتند، با مانع نیرو‌های مقاومت رو به رو و مجبور به عقب‌نشینی شدند.

در همین حال، سخنگوی گردان‌های القسام تایید کرد که نیرو‌های رژیم صهیونیستی امروز آتش بس را در شمال نوار غزه نقض کردند که منجر به درگیری بین دو طرف شد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیشتر توافق با حماس را یک «اشتباه تاریخی» و تسلیم شدن به دستورات یحیی سنوار و حماس عنوان کرده بود.

جنگ ترکیبی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی با نام عملیات طوفان الاقصی از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز و جمعه گذشته (سوم آذر) با توافق آتش بس موقت، متوقف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
هر کی نقض کرده باید خسارت بده
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۲:۵۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
موش نجس ، عاشق جنگی یا هلاکت؟
آخرین اخبار