فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

همه وظیفه داریم برای ایران قوی تلاش کنیم

فرمانده سپاه کازرون گفت: دانش آموزان با الگوگیری از شهدا در جهت تشکیل یک تمدن قوی قدم بر می‌دارند و همه وظیفه داریم برای ایران قوی تلاش کنیم.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در جشنواره مالک اشتر بسیج دانش آموزی در کانون شهید عسکری این شهر با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: نوجوانان کشور نسلی هستند تمدن ساز و نسلی که در همه دوران افتخاراتشان را نشان داده اند. 

او به نام جشنواره که مزین به نام مالک اشتر از اصحاب امیر المومنین (ع) است اشاره کرد و ادامه داد: مالک اشتر به عنوان یکی از برترین و بزرگترین فرماندهان لشکر امیرالمومنین (ع) است که همواره به عنوان یک الگوی برتر معرفی می‌شود. 

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: جشنواره مالک اشتر بسیج دانش آموزی افتخاراتش در بیش از ۲۰۰ واحد بسیج دانش آموزی شهرستان انتخاب شده که در مناسبت‌های مختلف رتبه‌های برتر کسب کرده اند. 

او تاکید کرد: امروز وظیفه جوانان و نوجوانان در بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی ترسیم شده است، ۴۰ بار واژه جوان و نوجوان در بیانیه گام دوم انقلاب آمده، جوانان و نوجوانانی که آیندگان این انقلاب هستند و نسلی که باید تمدن ساز باشند.

سرهنگ حیاتی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان با الگوگیری از شهدا در راه کسب علم و دانش در مکتب معلمان دلسوز در جهت تشکیل یک تمدن قوی قدم بر می‌دارید و همه وظیفه داریم برای ایران قوی تلاش کنیم. 

او افزود: برگزاری جشنواره مالک اشتر و معرفی الگو‌های برتر و برجسته که زمینه رشد و تعالی در مجموعه و منطقه را فراهم خواهد کرد برگزار می‌شود. 

صباحی امام جمعه کازرون

هویت انقلاب و سازندگی در کشور بدون فرهنگ بسیج میسر نیست

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون نیز بیان کرد: هویت انقلاب، ایمان، پیشرفت، بالندگی و سازندگی در کشور بدون فرهنگ بسیج میسر نیست. 

او اظهارکرد: افق آینده انقلاب اسلامی به برکت بسیج است و مسیر پیشرفت سازندگی ایران اسلامی در این مسیر است. 

حجت الاسلام والمسلمین صباحی ادامه داد: نام تمدن سازی انقلاب اسلامی با بسیج هموار خواهد شد و در مسیر شهدا باید با اخلاص و معنویت کار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۷:۲۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
ماوظیفه خودمان رو باسربازی انجام دادیم حالا نوبت شماست ملت رو با اقصادخوب به ارامش دعوت کنید
آخرین اخبار