دستگیری کلاهبردار میلیاردی قبل از خروج از کشور در تبریز

 فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی حین فرار و خروج از کشور در تبریز خبر داد.

 سردار محمدی گفت: در پی مراجعه و اعلام تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه سبد گردان ارز‌های دیجیتال و متواری شدن متهم پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ تبریز قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی فنی و تخصصی پلیس مشخص شد فردی به بهانه سبدگردان ارز‌های دیجیتالی خود را به شهروندان معرفی و در مجموع ۱۸۴ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

سردار محمدی اظهار کرد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی متهم که ممنوع الخروج بوده و قصد خروج از کشور را داشت شناسایی و حین فرار دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت شاکی و مال باخته شناسایی و اعلام شکایت کرده‌اند گفت: متهم با اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دستگیری مجرمان و کلاهبرداران در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: شهروندان چنانچه با این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند می‌توانند برای طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
اشکال از دزدان و سارقان و کلاهبرداران نیست ايراد اصلی از بی قانونی در جامعه هست. مجلس شورای اسلامی و قانون های بی سر وته نتیجه جز این ندارد در عمل هم قوه قضائیه نمی تواند قانون مجازات را اجرا کند. مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه باید پاسخگوی اوضاع خراب جامعه باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
دم نیروهای پلیس گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
اگر دستان و انگشتان دزدها را قطع میکردن دزدی کم میشد الان فقط بادزدی دارن زندگیشون را میگذرانند با پول مردم و دلهره در مردم هم ایجاد میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
لطفا در تهیه گزارشات خود تجدید نظر کنید !!
18 میلیارد تومان که ارزش اینهمه سر وصدا کردن ندارد !!
این مبلغ ، وجه یک آپارتمان متوسط است !!!
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۰:۵۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
اعدام کنید اینا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
هر وقت همچین آدمی دستگیر میشه آرزو میکنم کاش دزد اموال ما باشه.
آخرین اخبار