وقوع مسمومیت با گاز در سمنان/ هوشیاری همسایه‌ها ناجی جوان شد

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع یک مورد مسمومیت با گاز در شهر سمنان خبر داد و گفت: در این مورد هوشیاری همسایه‌ها ناجی مرد جوان شد.

رضا خادمیان رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی تماس شهروندان سمنانی مبنی بر غیبت طولانی مدت مرد جوانی در یک واحد تراشکاری بلافاصله مأموران امداد و نجات آتش نشانی به محل اعزام شدند، ابراز داشت: طبق اظهارات همسایگان این واحد تجاری مبنی بر بسته بودن و طولانی مدت غیبت مرد جوان مأموران آتش نشانی با رعایت جوانب احتیاط وارد کارگاه شدند.

وی افزود: با توجه به نشت عظیم گاز ابتدا جریان برق و گاز قطع و سپس مرد مصدوم از محیط خارج و به اورژانس تحویل داده شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه خوشبختانه هوشیاری همسایه‌ها ناجی این مرد جوان شده است، ابراز داشت: این فرد از مرگ حتمی جان سالم به در برد.

خادمیان در ادامه تصریح کرد: بار‌ها با شروع فصل زمستان و سرما نسبت به استفاده درست از وسایل گازسوز و گرمایی هشدار‌های لازم داده شده است، اما متأسفانه توصیه‌ها جدی گرفته نمی‌شود لذا عموم مردم را بار دیگر به رعایت نکات ایمنی دعوت می‌کنیم.

وی افزود: گاهی همین سهل انگاری‌های کوچک خسارات بزرگ به بار آورده و حوادث تلخ و غیر قابل جبران برای خانواده ایجاد می‌کند لذا شهروندان حتماً باید قبل از خواب وسایل گاز سوز را چک کرده و از لوازم استاندارد استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.