پیکر ۴ شهید گمنام در کردستان تشییع و تدفین می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر ۴ شهید گرانقدر در سنندج تشییع و برای خاکسپاری به شهر‌های مختلف منتقل می‌شود.

علی کلوندی امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: پیکر هشت شهید در سال گذشته در ۸ نقطه استان تشییع و تدفین شدند و امسال هم شهدای گمنام طبق سنوات گذشته در ۲۶ آذرماه تشییع و تدفین می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام از شناخته‌ترین افراد نزد پروردگار هستند، گفت: امسال شاهد تشییع ۲۸۰ شهید در سطح کشور هستیم که سهم استان کردستان تشییع و تدفین ۴ شهید است.

وی از شهدا به عنوان پیوند بین نسل‌های گذشته و جدید نام برد و گفت: برگزاری این مراسم، پاسداشت مقام شهدای گمنام و بستری برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به عنوان فرهنگی جامعه‌ساز است.

به گفته کلوندی، برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا به وحدت جامعه کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه پیکر شهدای گمنام ۲۵ ام تحویل و صبح بیست‌وششم همزمان با سراسر کشور در سنندج تشییع و تدفین خواهد شد، گفت: بنا به درخواست فرمانده سپاه کردستان یکی از شهدا در محل ستاد سپاه بیت المقدس تدفین و سه شهید دیگر در روستای قلعه قروه، بیجار و پارک لاله دهگلان تشییع و تدفین خواهند شد.

وی اضافه کرد: از همه مردم و مسئولان انتظار داریم با حضور پررنگ خود استقبالی در شأن این شهدا والا‌مقام انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.