تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پرند تکمیل شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پرند تا پایان هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پرند از جمله بیمارستان، مسجد و خدمات فضای سبز تا پایان هفته تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: در پرند نهضت خدمت تکمیل واحدهای مسکن مهر  ادامه دارد و در حوزه تولید مسکن  اجرای این پروژه ها همچنان ادامه دارد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی «در این دولت سعی کرده ایم تمامی  برنامه ها و  مسکن های مهر باقی مانده از دولت های قبل را به اتمام برسانیم  و در کنار افتتاح خط متروی پرند شاهد بهره برداری بیش از ۴ هزار واحد مسکن مهر  هستیم.

او بیان کرد:  تمامی واحدهای  مسکن مهر را سعی کرده ایم به مردم و متقاضیان تحویل دهیم و به زودی پرونده مسکن مهر را خواهیم بست و در کنار واحدهای روبنایی سرانه های فضای سبز را تکمیل خواهیم کرد.

جعفری اظهار کرد: در کنار افتتاح پروژه های مسکن مهر  تعداد ۴ هزار واحد مساجد و مراکز درمانی و تفریحی را هم  افتتاح خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
هسا ۲ هنوز پارکینگ ودیوار راهرو ومحوطه تحویل ندادن خسته شدم بلوک ۳۴۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
درهم وبرهم ساختندخیابانهاش بلوار نداره با این همه تراکم جمعیت چهار روز دیگه یه بودجه دیگه از بیت المال می کنند برا عقب نشینی و اصلاحیه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
مهستان سعیداباد رو کاری کنید
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
دارن تو این شهرک پولشویی میکنند به نظر که با وجود ۱۰ سال هنوز انشعاب نگرفته شهرک. بخدا از مستاجری به بدترین شکل داریم زندگی میکنیم. اخه من با چنتا نون خور چطور از پس هزینه های زندگی بربیام. هیچ کسی هم به داد ما نمیرسه همش شعار میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
پرند بیمارستان داره که مال مسکن مهر باشه یا نه؟ برای چند هزار واحد فقط چهار تا درخت کاشتن اسمشو گذاشتن فضای سبز . اون بیمارستان مهر هم که قیامت تکمیل میشه خصوصیه . کی برای مسکن مهر بیمارستان خصوصی میسازه؟
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۸:۳۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
بیمارستان داشته باشه دکتراصلانداره
دکتربی دکتر""پزشک بی پزشک
خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
بیمارستان امام حسین کشکه؟ بعدش حرف مفت نزن
آخرین اخبار