ترویج و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت در همه اقشار، نتیجه برگزاری کنگره شهدا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نتیجه نهایی برگزاری کنگره شهدا ترویج و انتشار فرهنگ ایثار و شهادت در همه اقشار است.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی  در اولین جلسه هماهنگی کارگروه اقشار کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی گفت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها در ایران اسلامی بلکه در دنیا صادر شده است و ما نیز باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا باشیم.

او با اشاره به اینکه خانواده شهدا سهم بزرگی در انقلاب دارند افزود: نتیجه نهایی از کنگره ملی این است که فرهنگ ایثار و شهادت از بالاترین تا پایین ترین سطح اقشار جامعه، حتی مهد کودک‌ها ترویج و منتشر شود.

طالبی اظهار کرد: کمیته‌های کنگره ۲ هزار شهید استان با توجه به ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که گفتمان شهادت در ادارات و جامعه شکل گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی  بیان کرد: کمیته‌ها باید تشکیل و هر ماه جلساتی را به صورت منظم برگزار کنند و مسئولان هم برای آن وقت بگذارند.

کنگره ملی دو هزار شهید استان ۹ کارگروه دارد که بیشترین کمیته مربوط به کارگروه اقشار است و شامل همه اقشار مختلف استان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.