مرکز غیرمجاز کاشت مو و ابرو در بیرجند پلمب شد

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: مرکز خدمات کاشت مو و ابرو و زیبایی در شهر بیرجند پلمب شد.

شوکتی فرد مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به همت واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه به همراه نماینده پلیس اماکن، یک مرکز ارائه خدمات کاشت مو و ابرو و زیبایی در شهر بیرجند که به وسیله فرد فاقد صلاحیت و بدون مجوز اقدام به ارائه خدمات کرده بود، شناسایی و پس از صورت جلسه و تشکیل پرونده، محل فوق تعطیل و پلمب شد.

او با بیان اینکه حفظ سلامت جامعه یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های حوزه درمان است، افزود: بر اساس وظیفه ذاتی این مجموعه، هر جایی که تخلفی در زمینه ارائه خدمات درمانی به مردم استان مشاهده شود، به طور یقین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

شوکتی فرد اظهار کرد: همشهریان گرامی برای انجام خدمات درمانی در موسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیرمجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱ - ۳۲۳۸۱۳۱۸ - ۳۲۳۸۱۳۳۹ -۰۵۶ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.