۳۰ دفتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت در زنجان فعال است

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: هم اکنون ۳۰ دفتر پیشخوان طرف قرارداد با اداره کل بیمه همگانی سلامت در این استان فعال است که از این تعداد ۱۱ دفتر در شهر زنجان و بقیه در دیگر شهرهای استان خدمات ارائه می‌کنند.

سعید کرمی زنجانی مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ دفتر پیشخوان طرف قرارداد با بیمه سلامت در زنجان فعال است گفت: با برنامه ریزی انجام گرفته این دفاتر در نوبت‌های صبح و بعدازظهر به گروه های هدف خدمات ارایه می‌کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس دستور العمل ابلاغی، اعتبار بیمه سلامت فرزندان کارکنان دولت و بازنشستگان تا ۲۲ سالگی تمدید می شود، اظهار داشت: پیش از این اعتبار بیمه سلامت برای فرزندان کارکنان دولت و بازنشستگان تا ۱۸ سالگی تمدید می‌شد.

به گفته این مسوول با رویکرد جدید این اعتبار تا چهار سال بیشتر یعنی تا ۲۲ سالگی فرزندان کارکنان دولت و بازنشستگان تمدید می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان ادامه داد: شاغلان و بازنشستگان نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان ندارند و تمدید اعتبار به صورت بر خط انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در جهت تسهیل خدمات برای بیمه شدگان تمدید اعتبار بیمه سایر افراد نیز چهار ماهه انجام می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

کرمی افزود: فرزندان پسر پس از ۲۲ سالگی از نظر تحصیل و ازدواج بررسی شوند و در صورت داشتن شرایط لازم با مراجعه به سامانه ۱۶۶۶ و حتی بدون مراجعه حضوری می‌توانند بیمه خود را تمدید کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان از بیمه شدگان و موسسات بیمه گزار خواست: اگر فردی به دلیلی از شمول بیمه خارج شد موضوع از طریق موسسه بیمه گزار یا فرد بیمه شده به این اداره اطلاع داده شود همچنین همه بیمه شدگان می توانند با وارد کردن کد دستوری #۱۶۶۶* از وضعیت بیمه سلامت خود مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.