افرادی بر کرسی مجلس بنشینند که توان حل مشکلات را داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: افرادی که توانایی حل مشکلات را دارند باید سکان مجلس را به دست بگیرند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به زندگینامه «حر ریاحی» یکی از یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا گفت: از قضاوت کردن در مورد افراد پرهیز کنید، زیرا ممکن است انسانی که امروز کار ناشایستی را مرتکب شده در روز‌های بعد تغییر کرده و به راه راست هدایت شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس در روز دهم آذرماه و روز مجلس گفت: این روحانی بزرگ همواره در برابر استعمارگران خارجی و عوامل فریب خورده داخلی ایستادگی می‌کرد به همین دلیل این شخصیت بزرگ را بار‌ها تبعید کرده و سرانجام در روز دهم آذر و با دهان روزه او را به شهادت رساندند.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به فرموده معمار کبیر انقلاب مجلس در رأس امور قرار دارد و مردم باید بر اساس مصلحت کشور افراد اصلح را انتخاب کنند.

خطیب جمعه گرگان، شجاع بودن، پیروی از دستورات ولایت فقیه، قبول داشتن اصل نظام و کارآمد بودن را از ویژگی‌های مهم فرد اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی برشمرد و افزود: افرادی باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده که دلسوز بوده و توان حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی را داشته باشند.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه ورود موفقیت آمیز ناوشکن دیلمان در هفته گذشته در آب‌های دریای خزر اتفاق مهمی بود، گفت: ورود این ناوشکن به آب‌های خزر نمایشی دیگر از اقتدار نیروی دریایی کشور و برای دفع خطرات احتمالی دشمنان امری مهم و ضروری بود.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به روز دانشجو در تاریخ ۱۶ آذر نقش دانشجویان را پیشبرد اهداف کشور بسیار مهم دانست و افزود: دانشجویان باید موقعیت کشور را درک کرده و برای رفع مشکلات کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب قدم بردارند.
منبع: ایسنا

برچسب ها: نمازجمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.