استاندار سیستان و بلوچستان:

جایگاه آموزش خانواده در آموزش و پرورش تقویت شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عناصر سه‌گانه معلم، خانواده و دانش‌آموز باید ارتباط بیشتر و تنگاتنگ‌تری داشته باشد.

محمد کرمی گفت: آموزش و پرورش امروز رسالت مهمی دارد مردان و مادران تمدن ساز از دل آموزش و پرورش به وجود آمدند این سازمان یک مجموعه راهبردی نظام است باید همه سازمان‌ها با آن همکاری کنند.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان فرزندان خوش استعداد و باهوشی دارد اگر کم کاری صورت گرفته از سوی مسوولان است باید از این فرصت و ظرفیت استفاده کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آنچه مهم است اینکه در دوران مسوولیت و تا زمانی که عمر داریم باید تلاش کنیم که پاسخگوی عملکرد خود باشیم باید هر کاری در دوران مسوولیت بر عهده داریم را با تمام توان و همت انجام دهیم تا اگر روزی از ما سوال شود شرمنده نباشیم.

وی با بیان اینکه رضایت خدا بر همه چیز مقدم است، افزود: کار مردم باید با خوش‌رویی و به سرعت پیگیری و انجام شود و هدف از انجام امور مردم باید رضای الهی باشد، آنچه انجام می‌دهید اگر برای رضای الهی باشد آن خدمت ماندگار است و موفقیت را به دنبال دارد با توکل بر خدا هر کاری شدنی است.

کرمی گفت: باید همه اهل تلاش باشند خداوند به تلاش و کوشش پاداش می‌دهد، باید همه با انسجام و وحدت کار کنند در این صورت یقیناً برکت آن را خواهیم دید.

وی تاکید کرد: باید از فرصت‌ها استفاده کرد یقین بدانید خدا می‌بیند عمر ما یک فرصت است باید از آن بهترین بهره‌برداری را کرد و برای اجرای فرمان الهی گام برداشت چرا که در این صورت در اوج عزت و بندگی هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار