بسکتبال ان‌بی‌ای؛

کسب پانزدهمین برد فصل بوستون/ دنور با درخشش یوکیچ و دورانت میزبانش را مغلوب کرد

رقابت‌های بسکتبال ان‌بی‌ای بامداد امروز با برگزاری چندین دیدار ادامه یافت و دنور با درخشش یوکیچ و دورانت میزبانش را مغلوب کرد.

در ادامه رقابت‌های دور گروهی لیگ بسکتبال ان بی ای بوستون سلتیکس صدرنشین کنفرانس شرق ۱۲۵_۱۱۹فیلادلفیا سونی سیکسرز را شکست داد و به پانزدهمین برد فصل خود دست یافت. در این بازی پاتریک بورلی گارد فیلادلفیا با ۲۶امتیاز بهترین بازیکن میدان بود اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود.

اورلاندو مجیک تیم دوم کنفرانس شرق ۱۳۰_۱۲۵واشنگتن ویزاردز را از پیش رو برداشت و چهاردهمین برد فصل خود را جشن گرفت.  فرانتز واگنر و پائولو بانچرو از اورلاندو به ترتیب با کسب سی و یک و ۲۸امتیاز بیشترین سهم را در پیروزی تیمشان ایفا کردند.

دنور ناگتس تیم دوم کنفرانس غرب ۱۱۹_۱۱۱ فنیکس سانز را شکست داد در این بازی نیکولا یوکیچ و کوین دورانت از دنور به ترتیب با کسب ۳۱و ۳۰امتیاز به عنوان بهترین بازیکنان این دیدار انتخاب شدند.

در دیگر دیدار مهم صبح امروز نیویورک نیکس از کنفرانس شرق ۱۱۹_۱۰۶تورنتو رپترز را شکست داد. اسکاتی بارنس فوروارد تورنتو با کسب ۲۹امتیاز ستاره میدان بود. 

در سایر بازی‌ها ممفیس و پلیکانز حریفانشان را شکست دادند. این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری دوازده دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این رقابت‌ها بوستون ،اورلاندو و میلواکی از کنفرانس شرق و مینه سوتا ،دنور و اوکلاهاما از کنفرانس غرب در رده های اول تا سوم قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
چی نوشتید برا خودتون؟
دورانت بازیکن فیکسه نه دنور !!!!!!
آخرین اخبار