لیگ قهرمانان فوتسال اروپا؛

پالما با درخشش اولادقباد به جمع ۴ تیم برتر اروپا رسید

پالما با گلزنی مسلم اولادقباد به تساوی دو بر دو مقابل هیت کیف اوکراین رسید و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا صعود کرد.

تیم فوتسال مایورکا پالمای اسپانیا  در آخرین مسابقه مرحله گروهی دور الیت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هیت کیف اوکراین رفت و موفق شد با تساوی دو بر دو مقابل حریفش  به‌عنوان صدرنشین گروه D بالاتر از لوباوا لهستان (۶ امتیاز)، هیت کیف اوکراین (۳ امتیاز) و اولمیسوم کرواسی (صفر امتیاز) به نیمه‌نهایی راه پیدا کند.

مسلم اولادقباد ستاره ایرانی تیم پالما که در بازی‌های قبلی هم برای این تیم درخشیده  و سه گل به ثمر رسانده بود، در این مسابقه هم گل دوم تیمش را زد و زمینه‌ساز حضور این تیم در جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان شد.

پالما سال گذشته با درخشش حسین طیبی قهرمان این مسابقات شده بود، اما در حال حاضر طیبی مصدوم است و این تیم اسپانیایی از دیگر ستاره‌های ایرانی‌اش یعنی مسلم اولادقباد و سالار آقاپور بهره می‌برد.

تاکنون صعود تیم‌های فوتسال مایورکا پالمای اسپانیا، بارسلونا و بنفیکا پرتغال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده و از بین تیم‌های اندرلخت بلژیک یا اسپورتینگ لیسبون هم یک تیم به این جمع اضافه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار