فراخوان دومین جشنواره منطقه‌ای طنز ادبی مثلث منتشر شد

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره منطقه‌ای طنز ادبی مثلث تا ۲۰ دی ماه امسال است.

مسعود میرزاپور معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین جشنواره منطقه‌ای طنز ادبی مثلث با هدف کشف، جذب و پرورش استعداد‌های فرهنگی و هنری و ترویج و معرفی طنز فاخر و همچنین پاسداشت سه چهره ملی و مثلث طنز کشور عبید زاکانی، اشرف الدین حسینی و علی اکبر دهخدا در استان‌های قزوین، گیلان، همدان، البرز و زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های شعر و داستان کوتاه و موضوعات آن به صورت آزاد است.

میرزاپور در خصوص شرایط هر شرکت در جشنواره تصریح کرد: شاعران و نویسندگان متقاضی باید مقررات مربوط به حداقل و حداکثر تعداد آثار ارسالی را بر اساس شرایط اعلام شده رعایت کنند.

وی اضافه کرد: در بخش شعر تعداد آثار ۵ تا ۷ مورد است و هر شرکت کننده می‌تواند در دو محور نظم یا نثر شرکت کند.

این مسئول اظهارداشت: در بخش داستان کوتاه هر شرکت کننده می‌تواند ۲ تا ۴ اثر ارسال کند که اثر ارسالی از ۵ صفحه A۴ با اندازه قلم (فونت) ۱۲ بیشتر نباشد.

میرزاپور درخصوص مقررات عمومی جشنواره هم گفت:متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست آثار خود را به صورت تایپ شده در نرم افزار word در شبکه اجتماعی پیام رسان ایتا به شماره تماس ۰۹۰۵۰۳۵۹۵۱۲ به همراه یک قطعه عکس پرسنلی ۳*۴ و مشخصات کامل خود شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تماس (همراه و ثابت) ارسال کنند.

وی بیان کرد: آثار ارسالی به جشنواره نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشد و مسئولان دبیرخانه جشنواره در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ و یا در اقلام تبلیغاتی جشنواره منتشر خواهد کرد.

به گفته میرزاپور، در پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نمی‌شود و دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار ارسال شده بعد از موعد مقرر معذور است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامه گفت: حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و حضورنیافتن افراد به منزله انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.

میرزاپور اضافه کرد: آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ دیماه ۱۴۰۲ است و معرفی برگزیدگان و مراسم اختتامیه همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

نشانی دبیرخانه: قزوین، بلوار آزادگان، جنب مسجد امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، طبقه سوم، معاونت فرهنگی رسانه‌ای اعلام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.