اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی

فرمانده انتظامی استان یزد از طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴ در سراسر استان به مدت پنج روز خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برای برخورد با سارقین و کشف اموال مسروقه، طرح پیشگامان امنیت انتظامی ۴، از هفتم تا یازدهم آذرماه به مدت پنج روز در سطح استان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در این طرح ۱۸۹ فقره کشف سرقت داشتیم و ۸۵ درصد کشفیات ما افزایش داشت افزود:  تعداد ۱۴ دستگاه خودوری سرقتی از جمله خودرو‌های ۴۰۵، پراید، مینی بوس و ۲۶ موتور سیکلت نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در این طرح ۱۴۰ لیتر مشروبات الکلی، ۲ قبضه سلاح جنگی، هفت قبضه سلاح شکاری، ۵۴ هزار و ۶۸۰ لیتر سوخت قاچاق و یک دستگاه موتور قاچاق هم کشف شده است.

بهدانی فرد با بیان اینکه حدود ۱۵۲ کیلوگرم مواد مخدر در این طرح داشتیم، اظهار داشت: ۱۱۶ نفر دستگیر شدند که حدود ۶۱ درصد از دستگیری ما نسبت به مدت مشابه در این پنج روز افزایش داشته است.

او با اشاره به بازداشت ۸۴ متهم تحت تعقیب و دو قاتل در این مدت تصریح کرد: دستگیری ۱۴۰ نفر معتاد متجاهر، ۶۱۴ نفر تبعه غیرمجاز و یک نفر اراذل و اوباش نیز از دیگر اقدامات همکاران انتظامی استان یزد در این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی استان تأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مردم نگران نباشند، استان یزد جزء استان‌های امن کشور است و همکاران بیدار ما نخواهند گذاشت که امنیت و آرامش این استان خدشه دار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۶:۲۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
سلام عزیزان من کارگرسرگزر دو هفته مجروح شدم از داربست افتادم بیمه ندارم به الله قسم مستاجرم دوتا بچه دارم ناچارم یکی ب عنوان صدقه کمک کنه پدرمو خانوادمو توبم ازدست دادم محتاج یک کیلو برنج شدم واسه هزینه درمان دوچرخ بچمو فروختم لطفا کمکم کنید