انتخاب رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران

پست ریاست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مازندران به حق پرست رسید.

با ۲۲ رای از ۲۲ رای اعضای مجمع، هادی حق پرست برای ۴ سال به عنوان رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران انتخاب شد.

این مجمع با حضور فصیحی دبیر فدراسیون اتوموبیلرانی و موتورسواری، رجبی مدیرکل و دلیری معاون توسعه امور ورزشی ورزش و جوانان مازندران در سالن اجتماعات شهید زرهون این اداره‌کل برگزار شد.

حق پرست تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان مازندران بود.

فرهاد نژاد فصیحی دبیر فدراسیون اتوموبیلرانی و موتورسواری در حاشیه برگزاری این مجمع گفت: با رای کامل اعضای مجمع، مسئولیت آقای حق پرست زیاد شده و باید تحول اساسی در این هیات ایجاد کنند.

او ضمن تقدیر از زحمات مدیران سابق، افزود: در چرخه نخبگان، از تجربیات آقای یگانگی مدیر سابق هیات در فدراسیون استفاده می‌کنیم.

نژاد فصیحی گفت: در سال جاری سیاست‌های فدراسیون در ۳ حوزه همگانی، توسعه ورزش بانوان و توسعه امروز بین المللی خلاصه خواهد شد.

او در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبری، افزود: در راستای ورزش قوی و ایران قوی می‌طلبند که بانوان قدرتمندی در هیات شما داشته باشیم.

نژاد فصیحی گفت: امیدواریم استعداد‌های بالقوه این استان به استعداد‌های بالفعل تبدیل گردد.

او با بیان اهمیت آموزش، افزود: توجه ویژه به حوزه استعدادیابی و آموزش در این رشته باید در دستور کار قرار گیرد.

دبیر فدراسیون با اشاره به اینکه ورزشکاران خوبی در مازندران حضور دارند، گفت: در سال جاری ۶۷ ورزشکار مازندرانی در رویداد‌های مختلف کشوری شرکت داشتند. اما می‌طلبد که بیشتر فعالیت صورت بگیرد تا در حوزه قهرمانی هم ورزشکاران خوبی پرورش بدهید.

او با بیان اینکه ورزش مازندران در تمامی حوزه‌ها حرف برای گفتن دارد، افزود: مازندران ظرفیت بالایی در ورزش دارد که همین موضوع سبب شده تا استان شاخص ورزش کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار