برگزاری رویداد قرآنی آوای آسمانی در کردستان

رویداد قرآنی آوای آسمانی امروز همزمان با سراسر کشور، در ۳۱۰ مدرسه غیردولتی و هیات امنایی استان کردستان برگزار شد.

رویداد قرآنی آوای آسمانی با حضور مسئولان در ۳۱۰مدرسه غیردولتی و هیات امنایی استان کردستان با بیش از ۴۵ هزار دانش آموز برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: این رویداد همزمان با هفته گرامیداشت قرآن و عترت و در راستای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قرآنی موجود در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی و نیز شکوفایی استعداد‌های قرآنی و تشویق دانش آموزان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم است.

 طیبی راد افزود: همزمانی این رویداد با هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز مدارس، فرصت مناسبی برای تبلیغ و ترویج ابعاد مختلف ظرفیت‌های قرآنی موجود در مدارس به ویژه مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی، تا همه دانش آموزان، فرهنگیان و والدین ضمن اطلاع از روند گسترش آموزه‌های قرآنی، اقدامات موثری را با هدف نشر و تبلیغ آموزه‌های دینی انجام دهند. 

حجت اسلام و المسلین رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان نیز ضمن اشاره به اهمیت انجام برنامه‌های قرآنی در مدارس بیان کرد: طبق فرمایش رسول بزرگوار اسلام (ص) اگر مسلمانان به قرآن کریم و اهل بیت تمسک بجویند هیچگاه گمراه نمی‌شوند و بر این مبنا ما باید برای تربیت نسل قرآنی و دوست دار اهل بیت تلاش کنیم.

وی افزود: انس با قرآن باید بصورت مستمر و با توجه به معنا و راهنمایی‌های این معجزه الهی باشد و چه خوب است که ما در سن نوجوانی با قرآن کریم مانوس باشیم و در کتاب وحی تدبر کنیم که ان شالله مایه عاقبت بخیری ما باشد.

 در پایان این مراسم از دانش آموزان و فعالان وحافظان قرآنی تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها: آموزش و پرورش ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.