اعلام برنامه‌های تشییع ۵ شهید گمنام در استان سمنان

استاندار سمنان گفت: برنامه‌های استقبال، تشییع و تدفین ۵ شهید گمنام در استان سمنان اعلام شد.

️ سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه هماهنگی برای اجرای این برنامه‌ها گفت: ۵ شهید خوشنام از جوار بارگاره ملکوتی امام رضا (ع) در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، وارد استان شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

وی  افزود: مردم ولایتمدار استان همواره در استقبال از شهید و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت پیشگام و پیشرو هستند‌و بستر‌های لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم میزبانی و حضور حداکثری مردم، آماده سازی خواهد شد.

هاشمی بیان کرد: استفاده از فضای مجازی به منظور نشر حداکثری تولید محتوا و اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ ایثار و مقاومت و شهید و شهادت در دستور کار قرار داشته و در کنار آن لازم است تا به تبلیغات محیطی نیز پرداخته شود.

استاندار سمنان گفت: استفاده از ظرفیت تشکل ها، خانواده ایثارگران، خانواده شهید، بانوان، نوجوانان و جوانان، موکب داران ایام اربعین حسینی و سایر افراد به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم میزبانی از شهدای خوشنام در دستور کار قرار گیرد.

سردار مطهری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان هم در این نشست تاکید کرد: آئین‌های استقبال از ۱۶ آذر به مدت ۵ روز در هر ۸ شهرستان استان با حضور همه ۵ شهید گمنام انجام خواهد شد و از ۲۰ تا ۲۶ آذر شهدا بصورت تفکیکی در آئین‌های انس و وداع سراسر استان حضور دارند.

وی افزود: در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دو شهید از این ۵ شهید، یکی در روستای میغان شهرستان شاهرود و یکی در روستای طزره شهرستان دامغان به خاک سپرده می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.