بزرگان شبکه‌های کودک و امید پای منبر استاد برجسته اخلاق

در دیدار مدیران و عوامل برنامه ساز شبکه‌ها کودک و امید با آیت اله جاودان؛ بر نقش رسانه ملی به عنوان مرجعی اثرگذار بر نسل سوم انقلاب تاکید شد.

 مدیران، کارکنان و برنامه سازان شبکه‌های امید و کودک میزبان استاد برجسته اخلاق شدند.در این دیدار صمیمانه آیت اله جاودان ضمن تاکید بر نقش و جایگاه رسانه ملی به عنوان رکنی موثر در تربیت کودکان و نوجوانان کشور به عنوان مردان و زنان آینده ساز این مرز و بوم گفت: یکی از مهمترین وظایت شبکه‌های کودک و امید، هدایت این گروه سنی به راه دین و آگاهی از شعائر الهی است.

این استاد برجسته اخلاق در ادامه درباره طرح و توطئه دشمن صهوینستی برای آینده جهان گفت: امروز دشمن (صهیونیستی) با تمام توان مادی و معنوی وارد جنگ رسانه‌ای با بشریت شده تا با ترویج بی بندباری، گناه و بی اعتقادی بشریت را از راه خداوند و تعالیم آسمانی و نجات بخش الهی، دور کند.

وی با تاکید بر این موضوع که صهیوینیست‌ها با این توهم که قوم برتر هستند و بر همین اساس دست به کشتار مردان و زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی می‌زنند، یادآور شد: این تکبر و برتر بینی که از مصادیق راه شیطان است، باعث شده تا صهویست‌ها در کمتر از دو ماه گذشته دستکم ۱۵ هزار فلسطینی را به خاک و خون بکشند.

آیت الله جاودان با تاکید بر قدرت رسانه در عصر حاضر خواستار روشنگری هرچه بیشتر اقدامات شرورانه رژیم صهونیستی در شبکه‌های کودک و امید شد و خاطرنشان کرد: ساخت آثاری مانند فیلشاه که به موضوعات معرفتی و دینی با ساختاری جذاب می‌پردازد، باید در دستور کار برنامه سازان کودک و نوجوان قرار گیرد تا مفاهیم دینی و انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونستی در ذهن و باور آینده سازان این کشور نهادینه شود.

 باطنی مدیر شبکه‌های کودک و امید نیز با تاکید بر اینگه این دو شبکه توانسته به ترتیب مخاطب اصلی ۶۳ و ۲۵ درصد از کودکان و نوجوانان کشور باشد گفت: ساخت آثار جدید و متنوع در دستور کار این شبکه قرار دارد، اگرچه تولیدات این دست از برنامه‌ها با توجه به مخاطبان خاص خود، نیازمند صرف هزینه و بودجه‌ای بسیار و همچنین استفاده پویاتر از کارشناسان خبره، آگاه و دلسوز است.

این استاد برجسته اخلاق در پایان ضمن تقدری و تشکر از زحمات مدیران و برنامه سازان این شبکه‌ها تاکید کرد: با وجود همه زحمات و دلسوزی‌ها باز کمبود‌ها و کاستی‌هایی در این حوزه به چشم می‌خورد که می‌توان با برنامه ریزی دقیق تر، برنامه‌هایی برای نسل سوم انقلاب تولید کرد تا راه درست زندگی و هدایت به سمت تعالیم دین اسلام را به آینده سازان این مملکت بیش از پیش نشان دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار