انهدام باند سرقت ۵۰ میلیاردی از زنان کهنسال

اعضای باند ۴ نفره‌ای که با ترفندی خاص طلاهای زنان کهنسال را سرقت می‌کردند ، در شهرضا دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا از زنان کهنسال در شهرستان شهرضا و شکایت مال باختگان، پرونده‌ای در پلیس آگاهی  این شهرستان تشکیل و تیمی متشکل از کارآگاهان خبره و زُبده با دقت به این موضوع رسیدگی کردند.

سرهنگ کاظم صادق زاد افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باختگان مشخص شد سارقان با مراجعه به منازل زنان کهنسال خود را افراد خیر معرفی و پس از جمع آوری کمک‌ها از آن‌ها می‌خواستند دستبند، النگو و انگشتر خود را در آورده تا از آنان عکس تهیه کنند و پس از عکس برداری بدون اینکه این زنان متوجه شوند با ترفندی خاص طلا را برداشته و با تشکر از صاحب خانه محل را ترک می‌کردند و در این هنگام زنان فریب خورده متوجه سرقت طلاهای خود می‌شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و شنیدن اظهارات مال باختگان با انجام یک سری اقدامات خاص علمی و تخصصی ویژه سرانجام ۴ سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.


سرهنگ صادق زاد اظهار داشت: متهمان پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیسی به ۳۳ فقره سرقت طلا وزیورآلات زنان کهنسال درشهرستان‌های شهرضا واصفهان اعتراف کردند که ارزش اموال به سرقت رفته توسط این افراد توسط کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی عنوان کرد: به بانوان توصیه می‌کنیم از نمایش طلاجات وزیور آلات خود در انظار دیگران خودداری کرده و به ویژه به زنان کهنسال توصیه می‌کنیم افراد ناشناس را به منازل خود راه نداده و اگر قصد کمک به افراد نیازمند دارند این کار از طریق مؤسسات خیریه معتبر و دارای مجوز قانونی انجام دهند. #

برچسب ها: سارقان ، طلاهای ، زنان ، شهرضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.