مدیر کل اشتغال استانداری بوشهر خبر داد:

ایجاد بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی به همت کمیته امداد در استان بوشهر

مدیر کل امور اشتغال استانداری بوشهر از ایجاد بیش از۵۰۰ فرصت شغلی به همت کمیته امداد در این استان خبر داد.

ضرغام حیدریه شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار کرد: کیفیت خدمات رسانی کمیته امداد و بهزیستی باید ارتقا یابد و در استان شاهد این روند هستیم.

مدیرکل امور اشتغال استانداری بوشهر از ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد در استان بوشهر خبر داد.

 حیدریه تصریح کرد: برای تحقق این مهم باید از توان و ظرفیت موجود نهایت بهره را ببریم.

عباس روشن مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز بیان داشت: همایش رویداد‌های فرصت شغلی و دانش‌بنیان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، دانشگاه خلیج فارس و پارک علم و فناوری با حضور ۱۵۰ نفر از دانشجویان خلاق تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این رویداد را آشنا کردن دانشجویان با رویکرد دوره‌های آموزشی و همچنین فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان دانست و بیان کرد: طرح‌های آزادکاری نوآور، دستیار فناور، کارفرمایی دانش‌بنیان، طرح‌های راهبری شغلی فناور ویژه کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به مشارکت ۱۵۰ نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیل تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از سراسر استان در این همایش گفت: در این راستا فرصت‌های اشتغال‌زایی دانش‌بنیان به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر معرفی شد. با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار است در سال جاری ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد کند، قطعاًً یکی از اهداف این نهاد بهره‌گیری از مشاغل دانش‌بنیان است.

وی با بیان اینکه اکنون ۳ رویداد فرصت شغلی در این زمینه برگزار شده است تصریح کرد: در این رویداد‌ها ۷۷۳ دانشجو در قالب ۴۳ تیم شرکت کردند.

روشن گفت: همه دانشجویان خلاق بر اساس بینش و دانش، بر پایه برنامه دانش‌بنیان می‌توانند از طریق این رویداد‌ها مشاغل پایداری ایجاد کنند.

وی، هدف نهایی کمیته امداد امام خمینی (ره) از برگزاری این رویداد را ارتباط بین دانشجویان و فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان دانست و تأکید کرد: مشارکت کنندگان به سمت و سوی فرصت‌های شغلی دانش‌بنیان هدایت می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.