هم اندیشی اعضای تشکل‌ها و سمن‌های جوانان چهارمحال و بختیاری

همایش رویداد توانمند سازی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد آغاز به کار کرده است.

اعضای تشکل‌های جوانان استان در این همایش مشکلات و موانع توانمند سازی تشکل‌های جوانان را بررسی می‌کنند و راهکار‌های آن را به اشتراک می‌گذارند.

کارگاه‌های آموزشی کاربردی با موضوع‌های فرهنگی اجتماعی، اشتغال، ازدواج و افزایش مشارکت‌های اجتماعی در این همایش یک روز هم برگزار می‌شود.

این همایش در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور به شکل ملی برگزار می‌شود و قرار است هم اندیشی و تبادل نظر مستقیم بین نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد جوانان ومسئولان این حوزه در وزارت ورزش و جوانان روی دهد تا زمینه‌ای برای افزایش مشارکت‌های اجتماعی این قشر باشد.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در مراسم افتتاح این همایش گفت:هم اکنون ۷۰ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان فعال است که برای توانمند سازی آن‌ها در حوزه‌های مالی و مالیاتی منابع انسانی گزارش نویسی و طرح نامه نویسی آموزش ببیند.

سلیمی با بیان اینکه ترویج مطالبه گری منطقی، هدفمند و راهگشا از اهداف اصلی این همایش است افزود:این نخستین دوره هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان به نام "همنا" در چهار محال و بختیاری برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری رونق و شکوفایی اجتماعی را منوط به افزایش مشارکت گروه‌های مردمی بخصوص جوانان در حوزه‌های تصمیم سازی و فرهنگ سازی دانست و گفت: بهره مندی از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد جوانان برای حل مشکلات و ارتقا جایگاه چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های مختلف نیاز به همدلی و اتحاد بیشتر دارد که باید مدیران سمن‌ها در این باره هم افزایی کنند.

حسین میرزایی برای حمایت از نوآوری‌ها و طرح‌های فرهنگ ساز اجتماعی در استان اعلام آمادگی کرد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند امسال رویدادی است که مسئولان سمن‌ها در اجرایی کردن راهبرد‌های تکلیفی مقام معظم رهبری برای برگزاری هرچه سالم تر، باشکوه‌تر و رقابتی‌تر کردن این واقعه بزرگ سیاسی و افزایش مشارکت مردم نقش تعیین کننده‌ای دارند و خنثی کننده جنگ نرم دشمنان است.

شرکت کنندگان هم در این همایش دیدگاه‌ها و نظرات خود را در فضایی صمیمی بیان کردند و حمایت‌های بیشتر برای تقویت سمن‌ها در استان چهارمحال و بختیاری خواستار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار