معرفی فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

 سرهنگ علی‌اصغر مهری با حکم فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان فرمانده جدید این یگان در استان معرفی شد.

در آیینی از خدمات سرهنگ محمدرضا محمدی‌مقدم فرمانده سابق حفاظت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری قدردانی و سرهنگ علی‌اصغر مهری به‌عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.

سرهنگ مهری پیش از این به‌عنوان معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری فعالیت داشت که با حُکم فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان فرمانده جدید این یگان در استان معرفی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی این استان توانست با درخشش در بین یگان‌های استان‌های کشور عملکرد مطلوبی داشته باشد.

علیرضا جیلان تاکید کرد: بهره‌مندی از توان سازمان‌های مردم‌نهاد، بخش خصوصی و خیران نیک‌اندیش حوزه میراث‌فرهنگی به تقویت یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری کمک می‌کند.

وی افزود: تجهیز یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز از مهم‌ترین دغدغه‌ها و خواسته‌های این حوزه در استان به‌شمار می‌رود.

جیلان به پیشینه غنی چهارمحال و بختیاری در حوزه میراث‌فرهنگی اشاره و تصریح کرد: در این راستا یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان باید به‌طور شبانه‌روزی و بی‌وقفه برای حفاظت از میراث‌فرهنگی این استان تلاش و کوشش کند.

فرمانده جدید یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: پلیس یک‌هزار و ۹۰۰ نقطه تماس با مردم دارد.

سرهنگ علی‌اصغر مهری تاکید کرد: پلیس مجموعه یک سازمان کشوری، لشگری و قضایی است که عملکرد قابل‌توجهی در سطح ملی و استانی دارد.

وی یادآور شد: حفظ و نگهداری میراث‌فرهنگی و هویت مانگار کشور و چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار