علت قطعی آب لوله‌کشی خرابی پمپ آب بود

فرماندار شهرستان دلگان گفت: علت قطعی آب لوله کشی در چند روز گذشته خرابی پمپ آب اعلام شده بود و به دلیل اینکه پمپ در شهر موجود نبود باید از مرکز استان خریداری می‌شد

عبدالغفور حسینی، فرماندار شهرستان دلگان بیان کرد: علت قطعی آب لوله کشی در چند روز گذشته خرابی پمپ آب اعلام شده بود و به دلیل اینکه پمپ در شهر موجود نبود باید از مرکز استان خریداری می‌شد و دو تا سه روز زمان برد می‌برد اما به محض رسیدن دستگاه بلافاصله دستور نصب آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به گلایه‌هایی از ساکنین روستا افزود: گلایه‌هایی هم مسئولین اداره آب شهرستان از مردم روستای حسین آباد دارند با توجه به جمعیت روستا تعداد اندکی از خانواده‌ها اقدام به خرید اشتراک و نصب کنتور کردند که این خود یک مشکل در جهت خدمات رسانی بهتر آب شرب به مردم است.

فرماندار دلگان با اشاره به مشکلات فراوان آب شرب در روستای اسفند بخش جلگه چاه هاشم تصریح کرد: آب شرب روستای اسفند در اولویت قرار دارد و برای رفع مشکل آب این منطقه یک حلقه چاهی در ۱۱ کیلومتری این روستا حفر شده است.

وی ادامه داد: حفر چاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان جهت خرید و نصب لوله‌های آب نیاز دارد که مکاتباتی انجام شده و منتظر تخصیص بودجه هستیم.

حسینی اذعان کرد: مجدد خواسته مسئولین اداه آب هم از این روستا این است که خانواده‌ها اشتراک آب و کنتور را ثبت نام و خریداری کنند، چون اکثر مردم انشعابات غیر مجاز دارند که خدمت رسانی را دچار مشکل کرده است.

برچسب ها: قطعی آب ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار