بصیرت و آگاهی دو عامل نابودی دسیسه‌های دشمنان

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره علیه این نظام دسیسه‌چینی می‌کنند که با بصیرت و آگاهی این دسیسه‌های همواره نابود می‌شود.

  محمدرضا نخعی بیان کرد: دشمنان این نظام الهی همواره سعی داشته‌اند در جهت تحقق اهداف کور دالانه خود با برهم زدم نظم و آرامش در جامعه مسیر را برای نابودی ایران اسلامی هموار کنند لازم است با بصیرت و آگاهی همواره برای دسیسه‌های دشمنان و فتنه‌های آنان توجه ویژه داشته باشیم.
 
 وی ادامه داد: در هیچ یک از ادوار گذشته نظام جمهوری اسلامی ایران از تهدید دشمنان برحذر نبوده است؛ اما با رهبری امامین انقلاب اسلامی توانسته از دل این طوفان‌های سخت با سرافرازی بیرون آید.
 
 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: در سال گذشته دشمن با تمام توان خود سعی داشت تا با ایجاد سناریوهای مختلف و بازی با احساسات مردم ایران ضربه مهلکی را به پیکره این کشور وارد کند.
 
 وی افزود: دشمن تمام ظرفیت و امکانات خود را در فضای مجازی به کاربرد تا بتواند اهداف شوم خود را پیاده کند؛ با ارائه سناریوهای مختلف کشته‌سازی جوانان در نقاط مختلف کشور در تلاش بود که جو ناآرامی را در سراسر کشور ایجاد کند و با استفاده از احساسات مردم و جو ناآرام کشور مقاصد خود را پیش برد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار