بسیجیان اندیشه ورز زبان گویای آحاد جامعه

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه خادمی مردم از اهداف بسیج است گفت: بسیجیان اندیشه ورز زبان گویای آحاد جامعه هستند.

سرهنگ محمد نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت  در جلسه سالانه انتخابات شورای مرکزی  مجمع عالی بسیج مرکزی رشت ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و بازگشت پیکر شهید مدافع حرم محمد رضا یعقوبی، گفت: دفاع از کوه و برزن و دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی بسیج بوده که امروزه گستردگی آن  را فرا تر از سرزمین ایران مشاهده می کنید.

نیک فطرت با بیان اینکه اعضای مجمع اقشار بسیج، ترکیبی از گروه های  اندیشه ورز هستند، گفت:بنا به موقعیت و جایگاه اجتماعی افراد بسیجی، گروه های مختلف در پایگاه های بسیج محلات تشکیل می شود که برای بهبود اوضاع محله، مطالبه گری می کنند و راهکارهای مناسبی را پیشنهاد می‌دهند.

وی به اجلاسیه امروز و حضور اقشار مختلف اشاره کردو گفت: این مجموعه باید شورا و رئیس داشته باشد تا بتواند به صورت صحیح در مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه ورود کند.

 نیک فطرت با تاکید بر اینکه بسیجیان اندیشه ورز چشم بینا و گوش شنوای مردم محله خود هستند، افزود: این افراد زبان گویا برای  آحاد جامعه هستند.

وی کمک به دولت و خادمی مردم را از اهداف مهم بسیج دانست و گفت: برای تعامل و ارتباط با بدنه دولت، مجامع هیئت های اندیشه ورز حول چند محور کار می کند.

 نیک فطرت با تاکید براینکه مطالبه گری باید، راه حل مناسب در میدان مشکلات را در پی داشته باشد، تصریح کرد:  در زمینه بحث های اقتصادی و زیر بنایی ، مثل  کشاورزی، در بحث زن و خانواده، تغییر سبک زندگی، گسترش فناوری و بحث بهداشت، سلامت و محیط زیست، آموزش و تربیت  موضوعاتی هستند که در اولویت کار گروه ها قرار دارند.

  فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان کادر سازی افراد توانمند با روحیه جهادی و انقلابی  در پایگاه های مسجد محلات  از مهم ترین ارکان مجمع دانست و گفت 
: با برنامه ریزی درست و به موقع و تلاش مستمر  در رشد و بالندگی اهداف مقدس بسیج، به موفقیت های مطلوبی خواهیم رسید.
حجت الاسلام چهری، مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در هلال احمر گیلان در این جلسه  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره  ۸ هزار شهید دفاع مقدس و مدافع حرم و روح بلند میرزا کوچک جنگلی گفت: این مجمع با تفکر نخبگان علمی و سیاسی بسیج خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه داده اند.

وی افزود: بزرگان و نخبگان با شناخت مشکلات منطقه خود، با تفکر انقلابی و جهادی در دولت مردمی و انقلابی  راهکار های مفید را ارائه دهند.
 

برچسب ها: بسیج ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.